...زیر آسمان آبی خدا

روایت های زندگی من

...زیر آسمان آبی خدا

روایت های زندگی من

یه سوال!

چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۹ ب.ظ

پاک کردن و تمیز کردن مرغ، توی خونه به عهده مامان خونست یا خانوم خونه؟

منظورم اینه که می تونم در آینده به خاطر کاری که امشب یاد گرفتم، جلوی مامان نرگس پز بدهم؟!

یک عدد مرغ متوسط رو تمیز کردیم، شستیم و تیکه تیکه کردیم. بعدش گذاشتیم توی فریزر.

++ برای این که یاد بگیرم چه طوری خوردش میکنن، چند دقیقه ای توی مرغ فروشی وایستادم تا ببینم آقای فروشنده چه طوری این کار رو انجام میده.

+++ هرچی اصرار کرد بیا برات خوردش کنم، گفتم نه! می خام ببرم خونه خودم به حسابش برسم!

++++ چقدر همه چیز گران است. یک مرغ متوسط ۲ کیلویی حدود بیست و پنج تومن. خدا به داد آدم زن و بچه دار برسه.و گرنه ما مجرد ها با تخم مرغ هم می تونیم سر کنیم.

+++++ پاشم برم توی کوچه و این اضافات آقا خروسه/ خانوم مرغه رو بدم به یک گربه نگون بخت، بخوره کیف کنه...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۹/۰۷
  • ۱۷۳ نمایش
  • بابای نرگس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی