...زیر آسمان آبی خدا

روایت های زندگی من

...زیر آسمان آبی خدا

روایت های زندگی من

درس زندگی

دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۹ ب.ظ

بعضی موقع ها، زندگی رو خیلی سخت می گیرم و می ترسم.

از بعضی چیزا و بعضی کارها بیش از حد نگران میشم.

ولی وقتی میاد و انجام میشه و میره، می فهمم آه!

چه موضوع ساده ای بود و چقدر راحت انجام شد...

این طوری لذت و شیرینی و فرصت زندگی کردن رو از دست میدیم.

 

++ قول میدم دیگه راجع به هیچ چیز ، نگرانی و استرس نداشته باشم.

+++ تلاش خودم رو به موقع و به اندازه انجام میدم و نتیجه رو واگذار می کنم به خود خدا....

این یعنی معنی واقعی توکل.

 

++++ این جور مواقع که خیلی شادم و پر انرژی، دوست دارم باسه اونی که خیلی خیلی دوستش دارم هدیه بخرم، تا همیشه این روزه که این اتفاق افتاده، تو ذهنم بمونه. ای کاش بودی پیشم و می تونستم الان...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۹/۰۵
  • ۲۴۴ نمایش
  • بابای نرگس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی